اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
 
برگزاري آخرين جلسه هيئت مديره جامعه آزمايشگاهيان باليني استان اصفهان

قابل توجه اعضا وهمکاران علوم آزمایشگاهی استان اصفهان 

آخرین جلسه هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان اصفهان امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.در این جلسه که به منظور حضور اکثریت اعضا و با هرچه شکوهتر برگزارشدن، انتخابات دومین دوره هیئت مدیره (روز جمعه 11 مرداد )تشکیل گردیده بود . موارد ذیل با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت :

1- تلاش اعضا جامعه وهیئت مدیره برای مشارکت بیشتر اعضا بویژه همکاران بخش خصوصی، جهت شرکت در انتخابات  وکاندید شدن بعنوان اعضا هیئت مدیره و بازرس

2- دعوت ازمنتقدان وبویژه منتقدان فضای مجازی ازعملکرد هیئت مدیره فعلی در انتخابات ، بعنوان کاندید در هیئت مدیره جدید تا انشا... با حضور ایشان تغییرات مطلوبتری در عملکرد هیئت مدیره جدید بوجود آید.

3- تصویب وکالت نامه برای اعضا محترم شهرستانی با فرمت طراحی شده جهت اعضا محترمی که نمیتوانند بعلت دوری مسافت در انتخایات شرکت نماییند. ( فرم مخصوص وکالت قبل از برگزاری انتخابات در گروه قرار خواهد گرفت )

**** هر فرد میتواند حداکثر سه وکالت نامه همراه داشته باشد *****

****لازم بذکر است اجرای این بند در صورت صدور مجوز از فرمانداری قابل اجرا میباشد*****

4- تهیه فرم پیش ثبت نام جهت عضویت در جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشوری در روز انتخابات و در ادامه ارسال مدارک توسط خود فرد در سایت کشوری و تاییدیه آن و صدور کارت عضویت

5- تهیه و تنظیم آگهی برگزاری انتخابات جهت انتشار در روز نامه نسل فردا

6- شرایط ومدارک و چگونگی اعضا محترمی که میخواهند در انتخابات بعنوان کاندید حضور داشته باشند ( بر طبق اساسنامه )

در پایان هیئت مدیره با دعوت صمیمانه از کلیه اعضا وهمکارانی که تاکنون به عضویت جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان اصفهان در نیامده اند،  ابراز امیدواری کردند که این انتخابات نیز همچون سالهای قبل با حضورو مشارکت اکثریت اعضا برگزار گردد.

 هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان اصفهان

 WhatsApp Image 2019-06-27 at 20.35.10.jpeg

  WhatsApp Image 2019-06-27 at 20.39.56.jpeg

۱۳۹۸/۴/۶
نظر شما درباره مطلب بالا

 
طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان