اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
 
برگزاري جشن روز آزمايشگاه وتقدير از پيشکسوتان علوم آزمايشگاهي در استان اصفهان

یکشنبه ۳۰ فروردین ماه همزمان با سالروز میلاد حکیم جرجانی و گرامیداشت روز آزمایشگاه، مراسم جشنی در تالار محسن ابن علی(ع) مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) با حضور رئیس دانشگاه، معاون درمان، مسئولین انجمن های سه گانه آزمایشگاهی و هیئت مدیره جامعه علوم آزمایشگاهیان بالینی استان برگزار شد.

 

 

در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه ضمن تبریک این روز به همکاران زحمتکش آزمایشگاهی گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در کنار سایر خدمات درمانی و بهداشتی خود در قالب برنامه تحول نظام سلامت، بتواند ابداعاتی در بحث آزمایشگاه ها از قبیل به روز کردن تجهیزات و ابزار تشخیصی و نو شدن آنها داشته باشد.
 
رییس دانشگاه افزود: امروزه با توجه به پیشرفت های دنیا در دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی، کمک شایانی به درمان و تشخیص بیماری های گوناگونی به وجود آمده که همکاران آزمایشگاهی می توانند در کنار همکاران تیم درمان، خدمات بهتری را در بحث پیشگیری و درمان بیماران ارایه نمایند.
سپس دکتر طلوعی معاون درمان دانشگاه نیز ضمن تبریک این روز، فرآیند موفقیت آمیز درمان بیماران را یقینا موقعیتی دانست که توسط همکاران آزمایشگاهی برای پزشک به وجود می آید.
 
وی همچنین عنوان کرد: پرسنل خدوم آزمایشگاه در تمامی ایام نوروز بهترین و با کیفیت ترین خدمات را چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی به مسافران و همشهریان عزیز ارایه و ما کمترین مشکل را در این بخش ها مشاهده کردیم.
 
دکتر طلوعی اظهار امیدواری نمود که در سال ۱۳۹۴، رویکرد های مثبتی به بخش هتلینگ در آزمایشگاه ها با توجه به اولویت ها داشته باشیم و نسبت به نوسازی و بازسازی تجهیزات آزمایشگاه ها که یکی مهمترین بخش های مراکز درمانی به شمار می روند، اقدامات قابل توجهی صورت پذیرد.
 
همچنین خانم احمدی رییس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه طی سخنرانی خود، به بیان دغدغه ها و مسایل پیش رو پرسنل آزمایشگاه ها پرداخت.


 در ادامه آقای سید مصطفی هوشیاری رئیس هئیت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان ضمن بیان تاریخچه تاسیس  جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان  و جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور به اقدامات انجام شده در مورد درخواستهای آزمایشگاهیان از جمله سختی کار ، قانون ارتقا ء بهره وری  وادامه تحصیل کارشناسان اشاره نمود.


شایان ذکر است در پایان مراسم ازپرسنل پیشکسوت  آزمایشگاهی استان اصفهان توسط معاونت محترم درمان دانشگاه و رئیس هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی استان ومسئولین سه انجمن  با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

     جشن روز آزمایشگاه

  DSC_0008.JPG
 DSC_0029.JPG   

DSC_0002.JPG

  DSC_0018.JPG
 
DSC_0031.JPG

 DSC_0013.JPGDSC_0027.JPG
جشن روز آزمایشگاه
 DSC_0047.JPG

 DSC_0048.JPG
 جشن روز آزمایشگاه
 DSC_0053.JPG
 
DSC_0057.JPG
جشن روز آزمایشگاه
DSC_0061.JPG
DSC_0065.JPG

جشن روز آزمایشگاه
DSC_0071.JPG
DSC_0088.JPG 
جشن روز آزمایشگاه
۱۳۹۴/۱/۳۰
نظر شما درباره مطلب بالا

 
طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان