اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
 
>>اخبار
آخرین جلسه هیات مدیره جابک در سال 95 همزمان با دومین روز برگزاری کنگره آزمایشگاه و بالین در دانشگاه علوم پزشکی ایران



 
آخرین جلسه هیات مدیره جابک در سال 95 همزمان با دومین روز برگزاری کنگره آزمایشگاه  و بالین در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید. در این جلسه که آقایان فاضلیان,  قجاوند, حیدری, امینیان, هوشیاری ,علوی , قرشی, پروین, شفیع پور  و خانم مجتبوی و همچنین آقای خراسانی بازرس محترم جابک حضور داشتند , در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.
دستور جلسه:بازخوانی تجمع, فرصت ها و تهدید ها, برنامه ریزی استراتژیک کمیته ها و جدول زمان بندی انتخابات  استان ها بود که به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نقاط قوت و ضعف تجمع عظیم آزمایشگاهیان  و مروری مجدد بر اهم مطالبات این تجمع  بخصوص احیای مجدد دکترای علوم آزمایشگاهی از عمده مسایلی بود که در این جلسه نقد و بررسی گردید.
همچنین با توجه به وعده ملاقات جناب فاضلیان با وزیر محترم بهداشت و درمان در 19 بهمن , موارد مهم جهت ارایه به ایشان  , توسط اعضا هیات مدیره مجددا بررسی و اولویت بندی گردید.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰
نظر شما درباره مطلب بالا

 
کاردان ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
فریب جابک
با توجه به اینکه ازمایشگاههای دولتی قرار است مکانیزه و تجمیع شوند و علوم آزهای بسیاری بیکار شوند و از طرفی دوره تکمیلی برگزار شود و جایی برای دکترای علوم ازمایشگاهی نیست. وزارت برای ساکت کردن جابک طرح دوستی ریخته و ملاقاتهایی هم دارد ولی اصل همان کلاهی است که سر جابک رفته است. به سلامتی!!!
م.ن ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
عنوان...
با سلام و تشکر از تلاش و پیگیری شما امیدوارم بهار پیش رو همراه با خبرها و اتفاقات مطلوب و دستیابی به تمام مطالباتمان باشد منتظریم....
طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان