اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
 
>>اخبار
شروع همکاري جامعه آزمايشگاهيان باليني استان اصفهان با شرکت فرزانه آرمان -FAR TEST

  شرکت فرزانه آرمان پیشرو در حوزه تحقیقات و تولید محصولات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در سال 1378 با هدف تولید فرآورده های بیولوژیک آزمایشگاهی و تشخیص طبی در داخل کشور شروع به فعالیت نموده است. خط مشی مدیریت از آغاز تاسیس شرکت بر پایه خودکفایی با بهره گیری از دانش و توانمندی های نیروهای داخل کشور استوار بوده است. در این راستا، شرکت فرزانه آرمان بعنوان اولین تولیدکننده لوله های خون گیری یکبار مصرف توانست گام مهمی در تامین نیاز آزمایشگاه های تشخیص طبی داخل کشور برداشته و بیش از 50 درصد نیاز داخلی را تامین نماید. 
این شرکت در سال 1386 اقدام به راه اندازی یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تحقیقاتی تولیدی در زمینه فرآورده های بیولوژیک آزمایشگاهی براساس اصول GMP در مرکز کشور نموده است. این مرکز دارای آزمایشگاه های میکروبیولوژی، سلولی ملکولی، بیوشیمی، سالن های تولید، انبار های مواد اولیه و محصولات، واحد کنترل کیفیت، واحد تحقیق و توسعه واحد مالی - اداری، سالن کنفرانس با زیربنای 3000 متر مربع می باشد. 
در برنامه استراتژیک پنج ساله چهارم شرکت، گسترش محصولات تولیدی در زمینه آزمایشگاه های تشخیص طبی، پزشکی و دارویی، بهبود کیفیت محصولات و صادرات به کشورهای دیگر قرار دارد.



             در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت www.fartest.ir  مراجعه نمایید.

  
  
C1-Option-Centrifugedb-HS18500-1 (1).jpg

        hs 18500 R .jpg

vs4000 e .jpg

sheiker .jpg

Roller Mixer.jpg

hiter stirrer.jpg

hiter stirrer HPMT.jpg
با سلام خدمت همکاران محترم: 
خواهشمنداست صرف معرفی جابک ,این محصول و نه هیچ محصول دیگری را خریداری  نفرمایید, قبلاً  محصول را بطور کامل و از هر لحاظ تست نمایید در صورت تایید محصول از لحاظ کیفیت و معیارهای آزمایشگاهی وقیمت,  سپس خریداری نمایید.
در ضمن شرکت فرزانه آرمان اعلام نموده که آماده ارسال نمونه به هر آزمایشگاهی که درخواست داشته باشد, میباشد. 
با تشکر
۱۳۹۷/۹/۲۴
نظر شما درباره مطلب بالا

 
طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان